Ελληνικά
Σύνδεση

Σύνδεση

Διωγμός των Ποντίων από τον Ανατολικό Πόντο: http://arcg.is/1CeW1L Παρουσιάζει τις πορείες που ακολούθησαν οι Πόντιοι του Ανατολκού Πόντου. 

Ο χάρτης κατασκευάστηκε από την Ηλιοπούλου Μαρία (2019) στα πλαίσια της διπλωματικής της εργασίας στο ΠΤΔΕ, ΑΠΘ.

 Μικρασιατική εκστρατεία: https://arcg.is/1fOy1.Ο χάρτης κατασκευάστηκε από την Κουκουνάρα Μαρία (2019) στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας στο ΠΤΔΕ, ΑΠΘ.

Στη διεύθυνση http://arcg.is/01Gjji μπορείτε να βρείτε μία διαδραστική παρουσίαση των πολιορκιών και της ηρωικής εξόδου του Μεσολογγίου. Ο χάρτης κατασκευάστηκε από την Αγγελική Ντελή (2018) στα πλαίσια της διπλωματικής της εργασίας στοΠΤΔΕ, ΑΠΘ με τη συνδρομή τουΚέντρου Ψηφιακής Γεωγραφικής Εκπαίδευσης και της εταιρείας Infoδημ.

Στη διεύθυνση http://arcg.is/10THPb μπορείτε να βρείτε ένα διαδραστικό διαδικτυακό ιστορικό χάρτη που αφορά τις 34 πρώτες ημέρες του Ελληνοϊταλικού πολέμου το 1940. Τα ιστορικά γεγονότα (μάχες, κινήσεις των αντιπάλων στρατευμάτων, κλπ) έχουν αποτυπωθεί ανά ημέρα ακολουθώντας τις στρατιωτικές αναφορές της εποχής, όπως έχουν καταγραφεί από το επιτελείο του Ελληνικού Στρατού.

Ο χάρτης κατασκευάστηκε από την Αθανασία Σπανού, με τη βοήθεια του Κέντρου Ψηφιακής Γεωγραφικής Εκπαίδευσης, στα πλαίσια της διπλωματικής της εργασίας 2017. Είναι κατάλληλος όχι μόνο για τη διδασκαλία του αντίστοιχου μαθήματος αλλά και για τις εορταστικές εκδηλώσεις της 28ης Οκτωβρίου.

Το Κέντρο Ψηφιακής Γεωγραφικής Εκπαίδευσης digital-earth ιδρύθηκε στις 08/6/12 μετά από έγκριση της επιτροπής αξιολόγησης του digital-earth.eu Centre of Excellence του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Digital-earth (Comenius Network project)

Στόχοι του Κέντρου 1) να βοηθήσει στην προώθηση των σκοπών της ψηφιακής γεωγραφίας στο εκπαιδευτικό σύστημα και να κάνει ευρέως γνωστά τα αποτελέσματα από τη χρήση της 2) να συνδράμει στην διατήρηση και βελτίωση σε όλα τα επίπεδα της ψηφιακής γεωγραφικής εκπαίδευσης

 

Σκοποί του Κέντρου α) να προωθήσει την ψηφιακή γεωγραφία στα αναλυτικά προγράμματα β) να κατασκευάζει, να διαχέει και να προσαρμόζει ψηφιακά εργαλεία για τη γεωγραφική εκπαίδευση γ) να εκπαιδεύσει τους εκπαιδευτικούς στην ψηφιακή γεωγραφία

 

Aπευθύνεται στους εκπαιδευτικούς και σε στελέχη όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, σε όσους θέλουν να ασχοληθούν με την ψηφιακή γεωγραφία στην εκπαίδευση, σε Κέντρα Εκπαιδευτικής Έρευνας, σε Κέντρα λήψης αποφάσεων για την εκπαίδευση.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 43 επισκέπτες και κανένα μέλος